Kiiltopisteeltä nyt kaikki autolasipalvelut. Olemme Pilkington lasien asennuspiste ja asennamme alkuperäiset Pilkington tuulilasit, sivu- ja takalasit.
Kun sinulle sattuu vahinko tule käymään, niin tarkistamme, pystyisimmekö korjaamaan vaurion tuulilasin vaihtamisen sijaan. Korjattu lasi on yhtä vahva kuin alkuperäinen tuulilasi.
Mikäli lasi on vaihdettava ja sinulla on lasivakuutus, maksat ainoastaan omavastuuosuuden meille ja me hoidamme loppuveloituksen vakuutusyhtiösi kanssa. Lasivaurioista ei aiheudu sinulle bonusmenetyksiä. Jos haluat lisätietoa, niin kysy lisää myynnistämme.
Rikkoutunut auton lasi kannattaa korjata mahdollisimman nopeasti. Pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan rikkoutuneen tuulilasin. Kiveniskemän sattuessa, suojaa vauriokohta teipillä. Auton sivu- ja takaikkunat ovat karkaistua lasia ja rikkoutuessaan ne murenevat. Siksi niiden korjaus ei ole mahdollista ja lasi on vaihdettava.
Kun tuulilasin korjaus ei ole enää mahdollista, se on vaihdettava uuteen. Esimerkkejä tästä on halkeama tuulilasissa. Suojaamme aina autosi ulko- ja sisätilat huolella ja poistamme vaurioituneen tuulilasin hellävaraisesti. Uusi lasi asennetaan aina automallikohtaisen asennusohjeen mukaisesti.
Saat asennustyölle takuun niin pitkäksi aikaa, kun auto on sinulla käytössä.
Yhä useammat uudet ajoneuvot on varustettu kehittyneillä kameraan ja tutkaan perustuvilla avustusjärjestelmillä, kuten automaattisellä hätäjarrutuksella, kaistanvahdilla. Järjestelmien tarkka kalibrointi on tärkeää aina tuulilasin vaihdon jälkeen.
Kiiltopisteellä on käytössä kaikkien automerkkien ja -mallien kalibrointiin vaadittavat ajanmukaiset laitteet ja työkalut.
Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.
Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Lopulliseen hintaan lisätään toimituskulut.
Toimitamme tilaukset postiin 1-2 vuorokauden kuluessa tilauksesta.
Toimitusmaksu määräytyy tilauksen hinnan ja pakkauskoon mukaan. Toimitusmaksu ilmoitetaan ennen maksutapahtumaa. Tilaukset toimittaa Itella.
Tilaukset maksetaan ostosten teon yhteydessä Checkout-maksupalvelun kautta. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:
Asiakkailla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.
Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaa moitteettomassa kunnossa ja palautuksen mukaan liitetään kopio lähetysluettelosta tai laskusta.
Ilmoitat meille palautuksesta sähköpostilla info [a] kiitopiste.fi tai puhelimitse 08 6139 155. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetyllä maksutavalla.
Kiiltopiste
Ratakatu 20
84100 Ylivieska
Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.
Jos tilaamassasi tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 14 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Kiiltopiste pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Ratakatu 20
84100 Ylivieska
info [a] kiitopiste.fi
puh. 08 6139 155